Як зареєструватися та стати продавцем на Ozon

Щоб розпочати торгівлю на Ozon, потрібно зареєструватися та заповнити анкету. Після цього — заповнити інформацію про компанію та завантажити необхідні документи. Для юрособи — ІПН, ОГРН або лист запису ЄДРЮЛ та статут компанії. Для ІП – свідоцтво ОГРНІП, ІПН та копія паспорта.Sep 27, 2021

Як підключитися до Маркетплейс озон?

Підключення до маркетплейс Ozon

  1. заповнити реквізити підприємства, зокрема і платіжні.
  2. завантажити скани документів ОГРН/ОГРНИП, ІПН, статут для юр. осіб, рішення/протокол про призначення директора.
  3. вибрати систему оподаткування (при УСН потрібно завантажити підтверджуючий документ).

Nov 15, 2019

Як стати партнером на озон?

Претенденту потрібно заповнити анкету з докладним описом свого варіанта приміщення та додати кілька фотографій. Відстань до вже існуючих пунктів видачі має становити щонайменше 1 кілометра. Компанія OZON вказує на офіційному сайті, що аналогічних точок поруч із чинним партнером не буде.

Чи можна продавати на озон без ІП?

Торгувати на майданчику може будь-яка людина чи компанія. Дуже довго з майданчиком могли працювати лише юридичні особи та індивідуальні підприємці. З 30 вересня 2021 року Ozon відкрився і для самозайнятих, які виробляють унікальну продукцію.

Який електронний підпис потрібний для озону?

Для того щоб електронні документи мали юридичну силу, вам потрібно їх підписати за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Ви можете замовити в оператора ЕДО. Для роботи з Ozon виберіть таку ЕЦП, що підійде для роботи в держсистемах: ФНП, Чесний ЗНАК та інших.

Як почати працювати з Маркетплейс?

Як почати продавати на маркетплейсе. Інструкція

  1. Створити обліковий запис на майданчику, завантаживши установчі документи (ТОВ, ІП або самозайнятого). Не забудьте додати сертифікати на товар. …
  2. Завантажити товари на майданчик. …
  3. Дочекатися результатів модерації товарів. …
  4. Вибрати схему торгівлі (FBS або FBO) та почати продавати.

Dec 17, 2021

Що потрібно, щоб почати продавати на озон?

Щоб почати торгівлю на Ozon, потрібно зареєструватися та заповнити анкету. Після цього — заповнити інформацію про компанію та завантажити необхідні документи. Для юрособи — ІПН, ОГРН або лист запису ЄДРЮЛ та статут компанії. Для ІП — свідоцтво ОГРНІП, ІПН та копія паспорта.

Скільки приносить пункт видачі Озон?

Кожна компанія має свої умови співпраці, але в середньому за видачу кожного замовлення можна отримувати близько 40 ₽. На місяць такі замовлення можуть приносити додатково від 15 000 до 60 000 ₽. На прибуток ще може вплинути недовезення замовлення або повернення.