Ознаки загиблих кілець Проблеми починаються з погіршення динамічних характеристик автомобіля. Двигун погано реагує на роботу з педаллю газу. Це основна ознака. Якщо залягли маслознімні кільцяплівка мастила залишається на внутрішній поверхні циліндра (до речі, компресійні кільця залягають набагато рідше).Dec 9, 2019

Як визначити залягання маслознімних кілець?

Симптоми залягання компресійних та маслознімних кілець наступні:

  1. Велика витрата олії;
  2. З вихлопної труби автомобіля виходить дим синюватого кольору;
  3. Знизилася компресія у циліндрах;
  4. Автомобіль став повільніше набирати швидкість через погіршення якості роботи двигуна;
  5. Мотор гірше стартує в холодну пору року.

Як залягають кільця?

Головна причина залягання кілець – Це відкладення нагару в канавках поршнів. Його наслідок – зростання витрати моторного масла (він же – масложер). Є й інші ознаки залягання: сизий дим із вихлопної труби, невпевнений пуск холодного мотора, падіння потужності. Перевірити дефект нескладно – достатньо поміряти компресію.

Що робити при заляганні поршневих кілець?

Найбільш простим і доступним рішенням є змішування гасу та ацетону в пропорції 1:1, після чого дана суміш заливається в циліндри двигуна через колодязі свічки. Також можна використовувати для розкоксування поршневих кілець тільки гас. Автомобіль залишається із залитим очисником на кілька годин.

Як зрозуміти що треба міняти маслознімні кільця?

Зношування або несправність маслознімних кілець проявляється у підвищеній витраті олії за нормальних умов експлуатації. Також ознакою зношування кілець служить наявність чорного диму із системи випуску та системи вентиляції картера (сапуна). Причиною цього є вигорання моторного масла, що потрапило в камеру згоряння.

Що таке залягання кілець у двигуні?

Коли в поршневих канавках накопичується нагар Кільця просто приклеюються до канавок, втрачають рухливість і не можуть пружно притискатися до стінок циліндра, відбувається порушення щільності пари паршень/циліндр. Це явище називається заляганням або закоксуванням.

Чи можна розкоксувати кільця?

Найнадійніший варіант розкоксування – демонтувати поршні, розкоксувати кільця, а заразом і змінити їх. Зрозуміло, що така операція проводиться під час капітального ремонту двигуна.

Як зробити суміш для розкоксування кілець?

Змішати гас і ацетон у пропорції 1:2-1:3 (пропорції часто змінюють "до смаку" :), деякі додають моторне масло, але сенсу в цьому менше – тут потрібні розчинники), всього грамів 200-300 на одну заливку в 4 -х циліндровий двигун. Або можна взяти готовий засіб для відмочування кілець – Як більше подобається.