Офіціант в кінці зміни повинен привести приміщення в порядок, прибрати та перемити весь посуд зі столів (за наявності мийника посуду, посуд миє мийник). Протерти столи та стільці, а також їх правильно розставити.

Як правильно сервірувати стіл у кафе офіціанту?

Спочатку стіл накривають скатертиною, потім сервірують стіл тарілками, приладами, скляним або кришталевим посудом, розкладають серветки і ставлять прилади для спецій і вази з квітами. Така послідовність дозволяє своєчасно та правильно розставити предмети сервірування із найменшими втратами від бою посуду.

Як правильно прибирати посуд офіціанту?

Офіціант правила обслуговування

  1. Прибирати брудну посуд слід з лівого боку гостя, а подавати нову страву праворуч
  2. Напої розливають, підходячи до гостя праворуч, використовуючи праву руку
  3. Усі столові прилади треба брати за ручки, а не за робочу поверхню

Хто має натирати склянки у ресторані?

бармен, мені тільки порожній склянка. сьогодні я п'ю своє горе. Протягом зміни, особливо якщо ротація гостей активна, багато п'ють, скло доводиться натирати часто, багато. Зазвичай цим займається бармен, а не офіціант, а в деяких закладах менеджер, але це залежить від конкретного місця.

Як правильно носити офіціантові тарілки?

Для офіціанта вміти носити дві тарілки в одній руці – це неодмінно. Це красиво. Тарілки мають бути паралельно один одному. Тарілки повинні бути паралельні підлозі.

Як правильно класти вилку та ніж на стіл?

лезо ножа завжди має дивитися у бік тарілки, а не навпаки; склянка води має бути над ножем; вилки повинні знаходитись у лівій частині тарілки; ложки завжди розташовуються праворуч від ножів….Основна сервіровка столу включає в себе:

  1. тарілку;
  2. вилку;
  3. ніж;
  4. ложку;
  5. склянку для води;
  6. серветку.

Як називається послідовність подачі страв?

Черговість подачі страв — це порядок, за яким офіціанти мають виносити їжу. Його дотримуються у солідних ресторанах та на банкетах з нагоди урочистих заходів.

Як правильно має обслуговувати офіціант?

Гостей слідує обслуговувати швидко, без шуму та суєти. Час очікування обслуговування має становити трохи більше 15-20 хвилин (до моменту подачі холодних страв). Офіціант винен вміти ставити посуд та розкладати столові прилади перед гостем без шуму, плавними рухами та у визначеному порядку.